Alla inlägg den 23 maj 2010

Av veronica ekdal - 23 maj 2010 19:40

hej!

detta hade jag fått som kommentar nyss mär jag loggade in.....




Ingen  bild

Anonym

Torsdag 20 maj 01:29

Hur kan du säga något sådant? Det är din mamma du pratar om! Hon har fött dig, och hon har gett dig ett liv. så hur kan du vara så respektlös? Om jag var din mamma, hade jag älskade dig eftersom du är min dotter, men inte för den du är. för människor som dig bör bli älskad för den dom är..
Usch för en hemsk människa du är!

glöm inte att du har bara en mamma....


 tänkte svara denna "anonyma person"


Hur kan då du som inte vet


 någonting skriva en sån kommentar till någon du inte känner???

eller är det så att du "känner" mig men inte vågar stå för det du skriver???

jag tror på det sistnämnda.... Och om det är DU så låt bli att läsa i min blogg, den är min, det jag skriver där är 100% sanning och är mitt liv o min uppväxt och mitt nuvarande liv... Och tycker du att jag är så hemsk som du skriver. Ja då får du tycka det. Jag tycker som sagt att det är dålig stil att skriva om någt du inte känner till men men...


Du får gärna skriva igen och tala om vem du är.. Jag kan då även visa dig kopior på pappren från Tanum där allt skedde...




För er som undrar vad det handlar om så finns det i kommentarsfältet till rubrik saknas...


På återseende kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards