Alla inlägg under april 2012

Av veronica ekdal - 9 april 2012 07:59


God morgon :)

jaha då var det annandan och vädret ute är bara piss :( skulle ha gått till konsum men då lär väl Cajsa flyga bort på vägen så det känns inte som nån vidare bra ide trots allt :P Dock så är mitt kaffe slut snart och jag skulle inte vilja vara i nån annans skor i morrn bitti om jag inte har kaffe då :P hehe

<Får hoppas att lillasyster vill komma på besök idag och kanske ta en tur förbi affären åt mig ;) med lite fjäsk så löser det sig ;)


Ca 5½ vecka kvar till BF ;) Räkan lever sitt vilda liv inne i magen så fort jag sitter still så kickar o sparkar den lilla krabaten ;) Men nu längtar vi verkligen tills den kommer :) frågade Cajsa i morse om hur hon tror bebeisen kommer se ut, om den kommer ha mycket hår o så där :) Hon svarade: nä inte så mycket hår men tror den kommer ha en virvel mitt på huvet ;) haha goding :)

Ska försöka lägga in ett videoklipp på bebisen hoppas jag lyckas ;)


Ha en bra dag i regn o rusk o blåst :)


 kram på er

Av veronica ekdal - 1 april 2012 09:30


Idag är ingen vanlig dag idag är det Pappas födelsedag :) Grattis på födelsedagen Pappa:)


Tänkte passa på att skriva av mig lite ;)

Jag mår oförskämt bra just nu och det känns ruggigt bra det var ett tag sen jag mådde så här ;D och jag tänker njuta av varje sekund, minut, timme och dag som jag mår så här :)


Jag och barnen har det bra och vi väntar förväntansfullt på att våran lille bebis ska komma ut vilket bara förhoppningsvis är ca 6 veckor kvar ;) 


idag skiner solen dock så blåser det en del men vad gör väl det när man mår såhär ;D'


Nu ska vi klä på oss och strax gå till affären innan det är dags att förbereda sig för dagens bravader som innehåller en tur till Smögen på kalas :)
hoppas ni som läser får en bra dag :)



ha`t så¨pent ;)

kraaam 

Ovido - Quiz & Flashcards