Direktlänk till inlägg 19 juli 2012

torsdag ;)

Av veronica ekdal - 19 juli 2012 17:29


Goddagens ;) 


Idag är det torsdag 19 juli och vädret är bara piss idag ;P men det kunde varit värre :) känner mig väldigt pigg och glad just för tillfället och jag hoppas verkligen att det håller i sig och att jag får fortsätta må så här ;D Mina 3 barn mår oxå väldigt bra vilket gör att jag börjar tro att jag faktiskt gör ett ok jobb med dom trots allt

Jag har sofar utan nån ansträngning gått ner ca 18 kilo och är 6-8 kilo från att nå min målvikt den sk "idealvikten" ;) jag hoppas att jag faktiskt lyckas att nå dit genom att fortsätta göra som jag har gjort de senaste 2-3 månaderna.. promenerat ;)) ja amningen har väl oxå gjort sin del i det hela :) livet flyter på som det ska och tänker njuta av varje dag som kommer i familjen och vänners goda sällskap <3

DOCK så saknar jag min stora Kille Robin som är i Värmland och har varit där i 2 veckor och som inte kommer komma hem förräns i mitten av augusti :P HUR SKA JAG KLARA MIG :O?? men han trivs och mår bra så då får jag väl bara klara mig antar jag ;) Så länge han mår bra så får jag väl klara mig genom telefonkontakt och fb ;)


Ha det gött ;) kraaam <3<3<3<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av veronica ekdal - 28 juli 2012 11:11

Morrn ! Är det nåt jag inte gillar så är det att lägga sig med huvudvärk och sen vakna med huvudvärk :S Idag är tanken att man ska iväg på 50 års kalas till min bonusmamma <3 Hoppas verkligen att jag mår bättre tills dess...   Annars så ...

Av veronica ekdal - 13 maj 2012 08:14

  God morgon :)   Idag är det söndag och solen skiner och knappt någon blåst ;) Idag bär det också av mot Smögen för att äta middag hos pappsen och hans fru :)   Nu har ju äntligen bebbisen tittat ut ;) en liten flicka blev det som vägde ...

Av veronica ekdal - 9 april 2012 07:59

  God morgon :) jaha då var det annandan och vädret ute är bara piss :( skulle ha gått till konsum men då lär väl Cajsa flyga bort på vägen så det känns inte som nån vidare bra ide trots allt :P Dock så är mitt kaffe slut snart och jag skulle int...

Av veronica ekdal - 1 april 2012 09:30

  Idag är ingen vanlig dag idag är det Pappas födelsedag :) Grattis på födelsedagen Pappa:)   Tänkte passa på att skriva av mig lite ;) Jag mår oförskämt bra just nu och det känns ruggigt bra det var ett tag sen jag mådde så här ;D och jag tä...

Ovido - Quiz & Flashcards