Alla inlägg under november 2010

Av veronica ekdal - 29 november 2010 07:14


god morgon :)


Nu så sitter jag i nya lägenheten och njuter av att allt ät så gott som klart :)

Vi är färdiga med Skara och nu så ska vi bara få det sista gjort här i lägenheten ;) de sista julsakern ska på plats och lägenheten ska städas över nu när allt står på sin plats ;)


Vill passa på att Tacka min Far och hans fru och min kära lillasyster  för all hjälp vi har fått under den här flytten :) tusen tusen tack :) ni gjorde allt så väldigt mycket lättare och smidigare och det uppskattas till tusen :) tack tack :D   


Idag bär det av till arbetsförmedlingen och vårdcentralen för att lista oss så vi står skrivna på rätt ställe :P

 Sen blir det oxå pepparkaksbak med barnen :)( skulle ha blivit gjort redan igår men tiden räckte inte riktigt till :D


Hoppas ni får en toppenbra dag för det hoppas jag att jag ska ha :D


kraam

Av veronica ekdal - 15 november 2010 07:32


Morning :))


Idag är det bara 4 dagar kvar tills vi ska hämta nyckeln till vårt nya hem :D

På fredag morgon så bär det av mot Kungshamn ska bli så gott att äntligen få börja med flytten känns som att man står lite mittimellan packn ing nu :P vad ska man packa ner o vad komer vi att behöva?? Lite halvsvårt det dära mn det är väl bara att fixa o dona med allt annt runtomkring. Igår flyttade vi in sonens säng o saker i vårt sovrum så nu sover vi hela familjen i ett rum :)) Robins rum har vi fyllt med möbler och lite "lösa" saker som grill, kylbox osv . Vårart gamla sovrum är fyllt med packade kartonger ;) 37 st hittills :P ser inte ut att vara så många men men :P


Idag öser verkligen regnet ner och jag som måste till affären :P blir regnkläder på och ett paraply får följa med ;))


Ha en toppenbra regning Måndag :)


kraaam

Av veronica ekdal - 11 november 2010 12:14



Tänkte vara med i en tävling så därför har jag lagt in denna bild ;))


ha en bra dag alla :))

Av veronica ekdal - 9 november 2010 08:49


God morgon alla glada :))


Hoppas alla njuter lika mycket som jag och min dotter gjorde i nyss på väg till dagis ;)

Så gött o se den äkta glädjen som barn bara har när det händer nåt kul för dom :)

Hoppas alla som läser njuter av snön lika mycket som jag och Cajsa gör idag :D


kram

Ovido - Quiz & Flashcards