Alla inlägg under februari 2011

Av veronica ekdal - 23 februari 2011 08:30

God morgon :)


Idag fyller en av min favoritsystersöner 8 år <3


Grattis på din stora dag Eddie :))

Moster älskar dig massor ;))


Här hemma är det överfyllt med förkylningsbaciller känns det som :P Gubben hostar och nyser och känner sig inte ett dugg pigg, Cajsa har haft feber och är oxå hostig och lite snorig :( Robin är hos sin moster i Säffle och kommer hem påsöndag hoppas han har tur och klarar sig undan förkylning även denna gång :P


Ha en bra dag alla :)


kraaaam

Av veronica ekdal - 13 februari 2011 10:38

god morgon :)


Oj nu var det väldigt längesen man skrev... det har varit fullt upp med födelsedag, jobbcoach, ny vänskap, hemmet och familjen :P


Ja nu är man 30 år men  inte känner jag mig gammal för det ;)

i födelsedagspresent fick jag en ny kaffebryggare med termos superfin och gör väldigt gott kaffe ;) lite för dyr för min smak men man fyller ju bara 30 år en gång här i livet ;) tack Micke Robin och Cajsa   


Jag fick oxå kastruller och stekpanna och presentkort på kläder av PAppa och fru ;) Tusen tack för det :))   inte alla som får allt man skriver upp på en "önskelista" ;) hihi

Jag fick bordstabletter  Jessica och Johan :D motiven var på vår familj    absolut bästa presenten :)) fick oxå ett halsband av dom 2 :D  tackelitack syster o bror :))


Jag har äntligen fått fixat ett ordentligt cv och personligt brev så här ska det sökas massa jobb och hoppas det går bättre nu när man har ordning på allt ;)


På lördagen efter jag fyllde år följde jag med syrran till hennes kompis på lite förfest innan vi gick till krogen ;)) Den tjejen är en riktigt toppentjej på gott humör sprallig och väldigt glad :)) Jag gillar henne skarpt, hennes pojk och Robin umgås varje dag så det är riktigt kul att man har fått bra kontakt med hans mamma ;))


Idag ska vi försöka städa lite och i eftermiddag får vi besök <3


ha en bra dag så skriver jag igen i morrn kanske ;)))


kraam

Av veronica ekdal - 3 februari 2011 08:21


God morgon :)


detta har varit en händelserik vecka :) min syster har varit på besök sen i söndags med sin dotter så moster har ju haft sitt gulle<3 här ;)

Så denna vecka har präglats av skratt , lek och wii ;) vi har varit hos vår far och ätit kvällsmat och barnen har varit hos sin morfar och tittat på ambulansen så nu e dom nöjda ett tag iaf ;)


Igår fick jag ett väldigt roligt telesamtal från kommun :) jag fick jobba igår kväll på min gamla fritidsgård ;) jisses vad många minnen som kom tillbaka riktigt roligt var det ;) hoppas jag kan få möjlighet till lite mer jobb där ;)) Tack Camilla för jobbet ;)


Och i morgon fyller man år hela 30 bast minsann ;)) Så idag ska det handlas hem saker till smörgåstårtan :) hoppas jag lyckas lika bra som pappa med den ;)


oxå var det dags för dag 17 :P


Mitt favoritminne :)


finns ju egentligen hur många som helst men de två som kom till mig nu är när barnen för första gången sa mamma och när dom tog sina första steg ;)) vilka godingar jag har ;)) lucky me :D


Nu måste jag sätta fart här med inhandling och kommunbesök osv :P

Hoppas ni får en bra dag

kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards