Alla inlägg den 9 maj 2010

Av veronica ekdal - 9 maj 2010 21:31


hej o gokväll :)

Idag har jag haft finbesök av min väninna från Lidköping, alltid lika trevlig o blir varje gång lika förundrad över att vi aldrig har brist på samtalsämnen såå skönt med såna vänner :D tack gumman för att du finns <3


Känner ett sånt ofantligt lugn idag :) mår gött och det  pirrar i magen ;))


Hoppas bara det håller i sig, och att inte folk lägger sig i utan de låter mig få må bra och vara lycklig ;))


Mina goda vän från Norge är en alldeles underbar människa, önskar jag blir en hälften så bra mamma som hon. alldeles alldeles underbar :D Tack K ;))


Nu ska jag krypa ner i soffan till min sambo och titta på hockey :P



Önskar alla en jättebra kommande vecka :D


på återseende


kraaam


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards