Alla inlägg under januari 2012

Av veronica ekdal - 30 januari 2012 08:43


Jaha då var det måndag igen då ;) denna veckan känns fullspäckad :P hjärtljuden ska avlyssnas i morrn, tisdag är det dags för möte o dagis ;) Onsdag bär det av mot Linda o dricka kaffe o ha tjejsnack vilket var alldeles för längesen :P torsdagen ser lugn ut just nu :) Fredagen bär det av mot Näl och till läkaren med Robin för eventuell operation på hans öra :P så fullt upp denna veckan med andra ord ;) 


Idag blir det nog mest bara plock o städ o tvätt o sånt där trist ;)


Have a nice day ;D


kraaam

Av veronica ekdal - 23 januari 2012 08:24



sådär ja ;)) haha  

Av veronica ekdal - 23 januari 2012 08:09

 

Ultraljudet V.18

 

V 15 tror jag :P


 

ojsan upp o ner blev detta ja :P V.23


  snö snö o snö ;)

Av veronica ekdal - 23 januari 2012 08:09

 

Ultraljudet V.18

 

V 15 tror jag :P


 

ojsan upp o ner blev detta ja :P V.23


  snö snö o snö ;)

Av veronica ekdal - 23 januari 2012 08:03

Idag var det meningen att jag skulle få sovmorgon ;) vaknar o bokstavligen hoppar ur sängen o ser att kl är 7,15 o lgh är hur tyst som helst ;P upp o på med kaffe på toa och se fick jag väcka Robin ;)


men jösses den första koppen med kaffe var hur go som helst ;)


tänkte försöka lägga in lite kort från mobilen så återkommer med ett till blogginlägg då min telefon oxå är lite trött idag :P hehe



ha en bra dag på er ;D

kraaam

Av veronica ekdal - 16 januari 2012 09:15


hallöja :)


Det var en hel evighet sen jag bloggade sist :P Hoppas jag skärper till mig och får in lite flera inlägg här igen ;)

Mycket har hänt sen sist ;) Jag har flyttat ihop med mitt ex igen fast detta var ju redan i oktober som det skedde <3 

Jag är gravid i vecka 23 och barnen är båda 2 friska <3 så livet leker på :) 


Vi har beräknad förlossning 10 maj så nu äör det alla förberedelser som gäller allt som ska köpas och förberedas såsom Vagn, spjälsäng, bilstol m.m och sen alla småsaker som tex blöjor o kläder osv ;)


Mycket som pågår som sagt kring både bebis och de 2 barn som just nu tar upp all tid ;) hehe  


Jag hoppas ni har/får en bra dag så ska jag försöka skriva igen lite senare eller i morrn ;)



Have a nice day ;D


kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards