Alla inlägg under april 2011

Av veronica ekdal - 4 april 2011 09:45

god morgon ;)


Ja det var ju nästan en hel evighet sen jag skrev sist här ju :P

Det va slarvigt av mig ;)

Nu har det hänt massor sen jag skrev sist :P


Jag har blivit ensamstående mamma och börjat jobba lite som timvikarie, Livet rullar allt på :)


Lite jobbiga perioder har man ju såklart som alltid och vissa dagar är lite jobbigare än andra men sånt är ju livet ..Inte sant?


Klart man önskar emellanåt att livet såg lite annorlunda ut än vad det gör just nu, men jag hoppas och tror att allt blir bra så småningom :)


Idag är jag ledig från jobb och det känns ganska bra ;) ska jobba tis-fre så jobb blirre allt denna veckan med ;)


Ha en riktigt bra dag så ska jag försöka komma in o skriva igen snart igen ;)


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards