Alla inlägg den 11 maj 2010

Av veronica ekdal - 11 maj 2010 22:17


Idag har jag lagt ännu en pusselbit på plats ;) har återigen kontakt med min Vän :) eller ja hon är ju egentligen mer som en syster <3 skönt som f*n är det iaf :))

Love u <3 hehe

Nu ska jag strax gå å lägga mig är sååå trött ;) natti natti alla :)


På återseende

Av veronica ekdal - 11 maj 2010 13:34

jag kommer fortsätta blogga och länken till FB finns kvar så du som inte klarar att läsa den behöver inte ;))

Av veronica ekdal - 11 maj 2010 13:03

tjoohoo Tisdag idag :P


I morgon har sonen studiedag och den lilla dottern ska till dagis så då blir det att få lite ensamtid med honom <3 det ska bli riktigt skönt det är inte så ofta det händer längre tyvärr :/ Men i morgon har vi 3 hela timmar att vara själva :))

måste oxå skriva att tydligen så är jag ett så himlans intressant samtalsämne att folk inte kan sluta att prata om mig och om det jag gör... tänk vad tråkiga liv folk kan ha :O


Mina samtalsämnen nu för tiden handlar oom vårat kommande bröllop <3 våra barn, våran ekonomi och vi ser ljuset i tunneln lite bättre nu ;) det är så skönt att få må så bra ihop med sambo o barnen :) tänk vad tråkigt livet skulle va utan dom :D älskar er mina godingar...

Ha en bra dag ni som läser :) på återseende

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards