Alla inlägg under juni 2010

Av veronica ekdal - 30 juni 2010 14:55

heeej alla :)


Idag kom det brevet jag väntat på ;) jag fick provsvaren från cellprovet ... Jag är frisk mina provsvar var normala :D

Jag som har orot mig så länge för att det skulle vara nåt fel på mig :S så har jag gått helt i onödan och oroat :)


ååå vad skönt :D


ha en bra dag folket det ska jag ha ;))



kram

Av veronica ekdal - 28 juni 2010 11:44

hallöja ;)


Nu var det länesen jag skrev nåt här :/

hela förra veckan hade jag min älskade systerson här på besök :) en liten jobbig mn alldeles undebar liten goding ;) det har varit en bra vecka iaf .) på fredagen firade vi midsomar med våran gulliga granne L och hennes son O.. vi grillade fläskytterfile och åt färskpotatis och sallad och efterrätten bestod såklart av Jordgubbar och glass. Kvällen var lugn och skön ett par glas jordgubbsvin och en cider och en smirnoff ice ;) På lördagen bar det av till Säffle till lillasyster T och lämna barnen robin ska vara där nu i 2 veckor :) vi passade på att grilla med dom så det blev grillade hamburgare med bröd.. mumma ;)Fick även träffa min andra syskonbarn L och L. Och herregud vad stora dom blivit.. man har missat ycket minsann, men fick iaf träffa dom en liten stund Tack för det L och M.


I går åkte vi till Skoghall och lämnade av lilla Cajsa hos sin farmor en liten stund och blev även bjudna på frukost.. Gott :)) sen åkte vi till svågern och lämnade av en gräsklippare sen bar det av till gubbens farmor en väng och sen blev vi bjudna på midda hos svärfar :) rätt så gött :D vi var hemma runt  16-tiden och då slappade vi bara resten av dagen ;)


miss u robin <3<3<3 men vet du har det bra och gillar att vara där :))


på återseende och kraam

Av veronica ekdal - 16 juni 2010 09:07

Min syster ringde mig idag 06,45 :/ väckte både mig och Cajsa :P men hon hade dom bästaste nyheter av dom alla :) Min  älskade systerson kommer hit på söndag och ska stanna 1 vecka så idag är jag på toppenhumör :D iaf so far so good ;)


väntar på besked från min lillasyster Jessica hon får snart höra av sig och tala om vilken dag hon kommer ;)) miss u jessica <3


Solen skiner Cajsa är på dagis Robin spelar tv-spel med sambon som för övrigt har semester resten av veckan ;) så kan det ens bli bättre?? jo det är klart bästa blir det när jag hämtat hem den lilla huliganen ;))

Idag kanske det blir en tur till Skövde  och/eller Falköping :D

alltid skönt när man hittar på saker och kommer hemifrån en stund :D

På söndag jobbar jag i heeela 8 timmar ;) ska bli gött det :D


Önskar er som läser en toppendag :D det ska jag flrsöka ha :))

kram o på återseende

Av veronica ekdal - 14 juni 2010 08:01


god morgon :)


Idag är det måndag och båda barnen är hemma, Robin har ju sommarlov och Cajsas dagis är stängt pga planering :P och jag ska försöka sluta med giftpinnarna... lycka till till mig :P

och idag har jag miljoner saker att göra känns det som, måste ringa till säffle kommun och skara kommun, måste ha arbetsgivarintyg till a-kassan annars blir det inga pengar denna månaden. måste till jobbet och hämta mitt anställningsvis inför sommaren, måste till affären och till banken. mm mm.

så idag av alla dagar skulle jag verkligen viljat haft Cajsa på dagis :P Igår var vi och kikade på en vagn till Cajsa, egentligen så behöver hon ju inte direkt ha en vagn men när man har bråttom in till stan och damen bara gnäller om hur jobbigt det är så vill man gärna ha en vagn så man kan skynda sig på lite :P

På torsdag kommer förhoppningvis min lillasyster ;) vi får se :) på fredag har jag tid för klippning och det ska bli extremt skönt att få bli av med håret vill oxå göra lite blonda slingor, men vet inte än.. den ordinarie frisören är på semester så jag måste klippa mig hos  nån jag inte vet hur hon klipper... Det är jobbigt minsann.. Jag är normalt inte kräsen alls men när4 det gäller frisörer då minsann är jag riktigt kräsen :P


nu ska jag ta och göra lite "hemmasysslor " så jag får skriva lite till senare ;)

på återseende och kram  


Av veronica ekdal - 12 juni 2010 19:27


Hej hej :)


Jag längtar efter sommaren nu... flera dagar med regn men nu räcker det väl snart ???

Våran granne uppepå är så söt :) vi passade henes lilla kille i torsdags en riktig goding ;) Idag kom hon med en vacker bukett blommor för att vi är så snälla :D

jag blev jätteglad såklart :) Hon är så förbenat duktig denna tjejen.. hon är inte så gammal under 18 ;)ensamstående mamma, går i skolan och tar hand om hemmet .. jag vet att jag inte hade klarat det.. eller jag klarade inte av det :P komvux var inte riktigt min grej just då :/

Och av nån anledning så tycker jag väldigt bra om denna tjejen, Jag är faktiskt stolt över henne ;)  Keep up the good work vännen :)


kpå återseende alla o kram kram

Av veronica ekdal - 9 juni 2010 08:48


Morrn :)


När jag fyller 30 år i februari nästa år ;) då önskar jag mig en tid hos ett medium :) vill så gärna veta att mina nära o kära som gått över har det bra .. Min farmor, morfar, Astrid (min sons gammelmormor) Tore och även flera andra...

Jag tror på att det finns ett liv efter detta och jag behöver få lite lugn och ro i mitt sinne ;) känner ett jättestort behov av att få veta..


Annars är det bra här idag :) ingen sol men det är åtminstone uppehåll just nu ;)

Har precis kollat posten.se och fick se att min efterlängtade rosa telefon har kommit till Skara :D   wiiie vad glad jag är :) ska oxå ringa lönekontoret idag och försöka få lite svar ang min löne spec... står att jag har semesterdagar att ta ut ?? vet inte vad jag ska tro, vet heller inte om jag fått min semesterersättning sen sist därifrån.. ja jag får nog svar på det senare :)



ha en bra dag :)

på återseende ;)

kraaam

Av veronica ekdal - 8 juni 2010 12:28

Hej hej!


Pratade med en vän idag, hon mår rätt så dåligt   och jag önskar jag kunde göra något för henne så att hon faktiskt skulle kunna få må bättre en stund... Hon vet iaf att jag finns här för henne dygnet runt ;) så Om du läser detta vänne,, ring när du vill vilken tid som helst :)


Det var allt för nu :)

på återseende o Kram :D

Av veronica ekdal - 6 juni 2010 19:20


hallöja :)


Nu är men hemkommen från Smögen och har hunnit landat efter lillasysters studentfirande.. Jag är sååå fruktansvärt stolt över min lillasyster och lite avis faktiskt ;) jag tog ju aldrig studenten men jag är så glad för hennes skull att det inte längre spelar nån roll. Du är bara bäst Jessica ;)


   Bild på Ulrika (bonusmamma) Jessica och lilla Pappsen <3


  min Lillasyster och mina två vackra barn  ;) strax hemkomna från Uddevalla  :)

Vackrast <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


På fredagen tog jag och brnen en tur till Sandö badplatsen som ligger ett stenkast från min pappas hus . kommer ngra bilder därifrån här :)

  kort från bryggan och ut över havet..


  Robin och Cajsa på stranden på Sandö  <3<3

  Robins fina snäcksamling som fick stanna kvar på stranden :P


Sådärja då var det några fina kort uppe oxå ;)

Nu ska jag ordna o dona lite här hemma så återkommer jag igen i morgon ;)


Ha det toppen alla

på återseende ;)

kraaam






Ovido - Quiz & Flashcards