Alla inlägg den 10 maj 2010

Av veronica ekdal - 10 maj 2010 21:04

Dagen började bättre än på länge ;) vaknade så glad o lycklig sen vart jag påhoppad och anklagad från ja vad ska man skriva... oväntat men egentligen ganska väntat håll ;)


Folk får gärna konfrontera mig och fråga om saker och ting det jag ger dom är 100% ärlighet, Jag står för allt jag säger och allt jag skriver.. men när folk inte ens kan ringa och göra det utan man ska göra det på ffb:s lilla chattruta. då är det ganska värdelöst..


Fick ett väldigt oväntat samtal idag oxå från en person i den äldre generationen som trodde jag hade lagt ut hennes privatliv på nätet:O.. det är dock inte sant, utan jag har skrivit en enda sak om denna personen och det är en väldigt positiv sak <3

Men det förstod hon så hon sa att hon trodde på mig får hoppas att det är så oxå. För hon är den sista personen jag vill ska råka illa ut igen..


Min .... får ju inte skriva några namn så kan kalla henne A som jag önskar att man kunde kapa alla sk "blodsband" med hon är en fruktansvärt vidrig människa

lögner, bedrägeri,svek. Har mage att skriva saker som nästan får en att kräkas... Hon talade om för mig idag att jag ljuger minsann om vad som hänt mig under min uppväxt o allt som jag skriver och säger.Kan ju TYVÄRR inte skriva mer för då kanske man blir påhoppad igen eller rent utav hotad igen . Jag tycker att folk kan sopa rent framför sin egen dörr innan dom ger sig på andra...

Men det kanske bara e jag som tycker så???


Min sambo var inne idag o läste min blogg :D riktig sköning det där alltså <3<3 Han tycker jag ska fortsättta blogga  så då gör jag det ;))

kram och på återseende

Av veronica ekdal - 10 maj 2010 10:32

Nu får jag ta bort länken till FB... för det blir ju ett jävla liv för ingenting o allt...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards