Alla inlägg under juni 2011

Av veronica ekdal - 20 juni 2011 20:40


God kväll :)


Nu är det banne mig snart midsommar :O vart tar tiden vägen... vädret är ju inte det bästa men vad gör det :P  Jag jobbar ju iaf ;) Men denna veckan verkar det åtminstone bli uppehåll :)) håller tummarna hårt för det ;)

Jag jobbar dessutom hela midsommarhelgen ;) men men tjäna pengar är ju aldrig fel det heller ;)  

Min lilla tös är är hos sin moster o mormor i värmland ;) så har jag har lite egentid med min son iaf :) den tiden jag e ledig :) Sen på torsdag kommer hans far :P då får jag nog ingen egentid alls med honom ;) har nog tur om jag iaf får se honom nånting ;)

I lördags hade jag tjejfest :) riktigt kul o lyckat :)) Tack alla gulliga tjejer som kom :))


lite bilder kommer här ;)


 

Ser inte alls tillgjord ut ;) haha

här kommer en bild på resten av gänget ;) då det är jag som fotar så är jag självklart inte med på bild ;) hehe

 

En toppenkväll hade vi :) något som absolut måste göra om ;))


Nu blir det tv o slöa innan det är dags att lägga sig då det e dags för jobb i morrn :)

natti natti ha`t gött :))


kraaam

Ovido - Quiz & Flashcards