Alla inlägg den 6 maj 2010

Av veronica ekdal - 6 maj 2010 11:21

God förmiddag :)


idag känner jag mig på ett sånt toppenhumör :))

Sitter och funderar på vad som hända skall...

ja lite av alla våra planer kan jag ju dela med mig av :P

Vi ska gifta oss  , datumet är dock inte bestämt inte heller platsen men det blir utomhus nångång nästa år på våren eller tidig sommar troligtvis :D


Vi ska även göra andra saker som jag inte delar med mig av ;)


Solen skiner idag men det är dock liiite blåsigt men sålänge solen visar sig så blir man på bra humör .. Jag är så fruktansvärt glad och lycklig för tillfället vet inte varför jag känner så här just idag men jag ska inte klaga ;))


Lite tråkigheter får man ju ta med trots att det är så himlans trist... Varöfr kan inte folk säga rakt ut till mig vad dom egentligen tycker om saker jag säger eller i vissa fall skriver????

Jag blir ju inte arg liksom??

däremot blir jag extremt ledsen och besviken på folk som inte klarar av att köra med raka puckar...


Men men så kommer det väl tyvärr alltid att vara. alltid någon som klagar på mär andra mår bra eller andras misslyckanden...



Ni får iaf ha en riktigt toppenbra dag.. det har jag ;))



kram o på återseende  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards