Alla inlägg under juli 2010

Av veronica ekdal - 16 juli 2010 15:45

Nu var det väldigt längesen jag skrev i min lilla blogg :P

Har jobbat och vädret alldeles för fint att blogga ;)


Men jag jobbar nu i sommar i 8 veckor och det känns riktigt bra :) Personlig assistent det är vad jag är just nu , och jag trivs som fisken i vattnet, jobbar mest nätter och det är alltid välkommet med lite extra cash till löning :)

Robin kommer förhoppningsvis hem  25 juli oxå, han har varit hos sin moster nu i snart 3 veckor och i morgon åker han till sin pappa. Sen kommer han hem <3 det är allt tomt utan honom börjar sakna honom rejält nu.. Sen bär det av till Smögen några dagar till min käre far, det blir våran semester i år och jag hoppas vi har tur med vädret så jag kan få åka ut på HAVET :D 

Havet är det bästa som finns på sommaren, jag älskar verkligen havet <3 bada i vänern :P.. blä blä. vill se vart jag sätter fötterna, se vad som finns i vattnet och krabbfiske är alltid kul ;) ojoj mucho kärlek finns det till havet :)


i morgon blir det jobb igen :) har varit ledig sen i onsdags morse så det har varit gött det med :)


ni får ha en bra dag alla nu ska här bakas "havrebollar"  som det numera står på havregrynen ;)


Ha en bra helg och på återseende


kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards