Alla inlägg den 7 maj 2010

Av veronica ekdal - 7 maj 2010 09:03


Morgon får det bli idag :/

Alltså när man har familje medlemmer som egentligen ska vara dom som står en närmast, så är dom som faktiskt är ens värsta fiender :O


Vad händer med världen???

Jag har ett fåtal utvalda familjemedlemmar kvar på min mammas sida, det är mina småsyskon och syskonbarn och även min mormor. Jag älskar dom otroligt mycket mer än jag kan beskriva med ord. Sen har vi ju de andra... Dom som vänder kappan efter vinden varenda ord som kommer ut ur deras mun är ren och skär lögn... Och detta lägger dom över på mig, så att det är JAG som ljuger det är JAG som pratar skit, alltid så är det JAG som får skulden.

Men nu är det bra, nu säger jag ifrån: "Kan man inte köra med raka rör med mig då har du inget i mitt liv att göra"... är det för mycket begärt egentligen???

Jag tycker inte det, man behöver väl inte ljuga om allt?? man behöver väl inte ta någons parti bara för att den personen ställer till med ett helvete sen om man inte håller med den personen????

Under min uppväxt blev jag utsatt för försök till sexuellt övergrepp  av min mammas dåvarande kärlek, Jag kallar honom det för att hon valde honom framför mig... för hon trodde inte på mig ??? vad är det då??? En mammas jobb är väl att stå brevid sina barn i vått och torrt???

men nädå inte min... Min pappa ville ha vårdnade om mig och hon skrev bara på papprena utan att blinka, och åkte sen hem till sitt liv igen...  Mig lämnade hon kvar hos den fosterfamiljen jag var hos .. Tackar gud för att jag fick vara hos den familjen, jag tackar oxå för att min Pappa finns <3 han finns där i vått och torrt hjälper till med det han kan and then some <3 Och hans fru hon är sååå underbar<3 Tack för att ni finns, jag älskar er !!!

Nu ser jag inte längre tangenterna för alla tårar som rinner... jag återkommer lite senare ..


på Återseende   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards