Alla inlägg den 28 juli 2012

Av veronica ekdal - 28 juli 2012 11:11

Morrn !

Är det nåt jag inte gillar så är det att lägga sig med huvudvärk och sen vakna med huvudvärk :S

Idag är tanken att man ska iväg på 50 års kalas till min bonusmamma <3

Hoppas verkligen att jag mår bättre tills dess...


Annars så leker livet för mig och mina barn <3 Vi har hälsan i behåll och vi mår bra allihopa :) däremot så saknar jag min son som är hos sin mormor och som på måndag ska till sin far i minst 2 veckor :) Kommer inte träffa honom förräns tidigast 13 augusti och senast 20 augusti.. SAKNAR <3<3 


Har väldigt mycket att tänka på just nu och det är kanske därför jag  har fått skallebank.. Men det jag går o funderar på blir nog väldigt bra i slutändan för alla parter ;) HOPPAS DET IAF :P


Ha en bra dag i regn o rusk och sol för er som har det :P


kraam

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards